Faceți căutări pe acest blog

Mancare simpla cu orez brun, carne de vita, ardei si vinete

Zilele trecute am prajit niste felii sanatoase de hamburger din carne de vita. Si ca sa mai combin alimentele am testat o reteta simpla de mancare pe care nu am gatit-o pana acum.
Am avut nevoie de urmatoarele ingrediente :

- 50 grame carne de vita tocata (aproximativ)
- 1 jumatate de ardei kapia rosu
- 2 felii de ghimbir
- 7-8 felii de vinete (mi-au ramas de la aceasta reteta -vinete pane)

- 100 grame orez brun
- 2-3 linguri de pasta de tomate (bulion)
Orez cu vinete, ardei si carne de vita
- condimente: sare de mare, tarhon si frunze de patrunjel uscat
- 1 lingura de ulei

Intr-o tigaie mare am pus uleiul la incins. Ardeiul l-am spalat cu apa rece si l-am tocat marunt.

Vanata am curatat-o de coaja si am taiat-o cubulete mici. La fe cu ghimbirul.

Cand uleiul s-a incins am adaugat ardeiul, vinetele, ghimbirul si carnea de vita sa se caleasca, aproximativ 1 minut. Apoi am pus si orezul brun langa ele si le-am amestecat putin si le-am lasat sa se inabuseasca.

Apoi am pus apa si am lasat totul sa fiarba pana boabele de orez s-au umflat si au fiert bine.

Mancare de orez alaturi de friptura (daca e musai :)
Apoi am adaugat tarhonul, frunzele de patrunjel si pasta de rosii. Am mai fiert mancare 2 minute dupa care l-am lasat sa se raceasca.

Gustul mancarii ne-a placut si e o idee buna sa o fierbi/prepari mai repede, de exemplu a doua zi doar o incalzesti si masa e gata. Se poate manca asa simpla sau cu smantana din abundenta :)

Desigur cei care adora carnea - friptura in general pot manca alaturi de orezul compus si cateva felii de piept de porc prajit :)

Cred ca e cea mai simpla reteta, satioasa si buna.
Pofta buna.

Niciun comentariu:

Cele mai citite retete

Cauta pe blog